Veelgestelde vragen
template kussenkraam nieuw verkleind

Veelgestelde vragen

LEVERING/RETOUR
 

Wat is de minimale bestelwaarde in de webshop?
   Er geldt geen minimum bestelwaarde 


> Wat zijn de verzendkosten?
   Voor bestellingen binnen Nederland onder de 60 euro betaal je €4.50 verzendkosten. Boven de 60 euro is de verzending gratis.

> Verzenden jullie naar België?
 
 Ja wij verzenden ook naar België. De verzendkosten naar België zijn €9.50 per bestelling. Boven de 120 euro is de verzending gratis.
  

> Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
   Ja dat is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven,
   zoals bv je werkadres. Kies dan bij het invoeren van je gegevens voor "ander verzendadres".


> Wanneer is de levertijd van mijn bestelling?
   We streven ernaar alle bestellingen binnen 1 tot 2 werkdagen te versturen


> Kan ik mijn bestelling volgen?
   Zodra je pakketje is verstuurd, ontvang je hierover een e-mail met daarin de track en trace code van jouw pakketje.

> Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
   Ja,de kosten voor een retourzending terug naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening.
   We adviseren om je retourzending met track en trace te versturen. Bewaar je verzendbewijs goed!


ALGEMEEN

Hoe voeg ik een kortingscode toe?
   
Als er een kortingscode beschikbaar is dan kun je deze invoeren in het invulveld onderaan je artikelen in
   de winkelmand. Let op: je kunt per bestelling slechts 1 kortingscode gebruiken. 


> Kan ik achteraf betalen?
   Je kunt bij ons achteraf betalen via Klarna. De kosten hiervoor zijn €2.50 per bestelling.


> Kan ik mijn geplaatste bestelling nog annuleren/wijzigen?
   Als je iets wilt wijzigen aan je bestelling neem dan z.s.m contact met ons op via info@dekussenkraam.nl.
   Wij gaan dan kijken of het nog mogelijk is om je bestelling aan te passen of te annuleren. Dit is NIET meer
   mogelijk als je bestelling al is verzonden.

> Kan ik mijn bestelling ook ruilen?
   Je kunt jouw bestelling helaas niet ruilen. Je dient dan jouw aankoop te retourneren en de gewenste artikelen zelf opnieuw te bestellen.


> Komen uitverkochte producten nog weer terug op voorraad?
   De meeste producten worden weer op de site aangevuld. Je kunt bij het uitverkochte artikel een notificatie instellen en je emailadres achterlaten. Je ontvangt dan een mail zodra het artikel weer op voorraad is.
   Sommige SALE producten daarentegen gaan uit het assortiment en worden dan ook niet meer aangevuld.


> Waarom wordt er geen BTW bij de producten aangegeven?
   De Kussenkraam maakt gebruik van de KOR ( Kleine Ondernemersregeling ) en is daarom vrijgesteld van BTW. Op de factuur van uw bestelling zal daarom ook geen B.T.W. worden vermeld.
     

     
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN